wtorek, 24 grudnia 2013

Garść świątecznych prezentów...

W ostatnim czasie absolutnie nie miałam czasu by zajrzeć na bloga. Przygotowania do świąt, i sprawy rodzinne całkowicie pochłonęły moją uwagę. Szydełkowanie w ostatnich dniach było jedyną drogą wyciszenia się i odnalezienia w sobie spokoju. W ostatnim momencie zrobiłam czapkę dla Wujka i dla mojego Męża (niestety nie zdążyłam sfotografować, gdyż nowi właściciele już dumnie w nich paradują). Wśród prezentów znajdzie się wiele mojego rękodzieła. Bransoletki, kolczyki, poduchy, szaliki, czapki.... i właściwie tylko poduchy sfotografowałam...-. reszta leży już zapakowana i czeka na pierwszą gwiazdkę :)
Korzystając z okazji:

Wesołych Świąt dla Wszystkich!
Zdrowia, pomyślności i spełnienia najskrytszych marzeń!
A pasjonatom rękodzieła życzę niezliczonej ilości niesamowitych pomysłów i satysfakcji z ich realizacji :)





1 komentarz:

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.