piątek, 2 września 2016

To już miesiąc..

Dziś mija miesiąc od śmierci mojej Mamy. Miesiąc pełen płaczu, rozgoryczenia i żalu. Choroba przyszła nagle, niespodziewanie, i zabrała mi jedną z najbliższych osób. Maj był taki radosny, choć wiedzieliśmy że jest guz, czerwiec pełen stresu bo pierwsza operacja... lipiec pełen niepokoju, i powikłań.... druga i trzecia operacja, a sierpień był najgorszym miesiącem mojego życia...  Nie mam natchnienia do pisania bloga, czytania,  gotowania ani szydełkowania. Straciłam dostęp do dwóch kont pocztowych. Ktokolwiek pisał niech wybaczy brak odpowiedzi- ale od dłuższego czasu konta są zablokowane.
Mój aktualny adres mailowy to:dominika.juszynska@gmail.com

6 komentarzy:

  1. Z całego serca Ci współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie współczuję tak ogromnej straty, Gabrysia Wysocka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjmij najszczersze wyrazy współczucia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogę sobie tylko wyobrażać przez co przeszłości i przez co czujesz teraz,sciskam wirtualnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika tak mi przykro.......też straciłam w sierpniu kogoś bliskiego, babcię....też dość nagle... za 3 dni będzie miesiąc....bardzo ciężko jest się pozbierać...w zasadzie to nie wiem czy się da....ściskam Cię mocno....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.