wtorek, 24 grudnia 2013

Czapka PIESEK

Mamy święta, więc powinny być bałwanki, renifery, mikołaje i pierniczki... ;) Na to też przyjdzie czas, ale chyba bliżej Wielkanocy ;) W ostatnich dniach przedświątecznego szaleństwa, miałam okazję sprostać nowemu wyzwaniu- pojawiła się prośba o czapkę pieska. Moja modelka piszczała z radości i dumnie przechadzała się po mieszkaniu w psim nakryciu głowy. Mam nadzieję, że nowa właścicielka będzie równie radośnie reagować na pieska jak moja Zofia. Oto efekty:

2 komentarze:

  1. Cudny piesek,jak zywy,mistrzowskie wykonanie,z jakiej wloczki robisz swoje czapki,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam jednej ulubionej włóczki- choć uwielbiam włóczki typowo dziecięce np: Nako Baby. Poza tym często korzystam m.in z:Kotka, Puchatej Kotki, Puchatka, Mimozy, Kocurka, Dory, YarnArt, Jasmin....a piesek akurat powstał z Nako :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.