niedziela, 8 grudnia 2013

Ciepły szal dla mojego Brata

Obiecałam mojemu Bratu, że wydziergam dla Niego szalik. Ociągałam się z tym od października, ale gdy zobaczyłam, że mój młodszy Braciszek wraca zziębnięty z uczelni raz-dwa wzięłam się do pracy. Dziś szal powędrował do nowego właściciela, ja osiągnęłam spokój duszy- bo wiem, że przynajmniej w szyję będzie mu ciepło :) Zamierzam zmobilizować siły i zrobić Mu jeszcze czapkę. Ale twierdzi, że w każdej wygląda jak głupek, więc muszę się dobrze zastanowić jaki fason sprawi, że będzie wyglądać całkiem normalnie. ;)

4 komentarze:

  1. Świetny szalik, kolorki idealne dla każdego faceta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna praca ☺ Kolory pięknie scharmonizowane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancki jak ze sklepu :)ale wiadomo ze rękodzieło ładniejsze bo od serca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny męski szalik, kolory dobrane tak, że i niejedna kobieta chętnie by nosiła :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.