piątek, 4 października 2013

Czapka MAŁPKA, MAŁPA / The MONKEY hat

Kolejna czapka- kolejne wyzwanie. Myślę, że efekt spodoba się nawet najbardziej wybrednym i wymagającym. Małpa do reszty skradła me serce :) Zanim zabrałam się do pracy, podpatrzyłam w sieci co robią inni niezwykle zdolni szydełkowi dziergacze. I bez wątpienia moją szydełkową faworytką jest Sarah zza wielkiego oceanu, która robi najpiękniejsze szydełkowe czapki. Ech.... może i ja kiedyś osiągnę taki kunszt?
A oto mój dopracowany Małpiszon :)


**********

Another hat means another challenge. As I fell in love with the monkey, I think that the result will impress even the most fussy and demanding people. Before I got round to work I had a brief glance at what the other extremely gifted crotchet madcaps. Without a doubt my crochet favourite is Sarah from across the pond, who creates the most wonderful hats. Ehh, might I ever achieve that high level of artistry? Take a look at my finalized monkeybone.


1 komentarz:

  1. Witam, czapki są wspaniałe i pomysły i wykonanie, wyglądaja jakmałe dzieła sztuki. Moje gratulacje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.