piątek, 4 października 2013

Czapka CIASTECZKOWY POTWÓR / The COOKIE MONSTER hat

Moje czapki, wbrew pozorom nie są tylko dla dzieci. Co odważniejsi- Ci ciut starsi i Ci o wiele starsi też chodzą w kolorowych i nietuzinkowych nakryciach głowy. Czasem taka czapka może być szałowa, wesoła i kultowa jednocześnie.
Tak też powstał Ciasteczkowy Potwór mojego autorstwa. Nie ukrywam, iż wzorowałam się na projekcie pewnej młodej, znajomej artystki :)
Uznałam, że zrobienie jedynie oczu i wielkiej paszczy potwora jest zbyt proste. Banalne. Czym charakteryzuje się Cookie Monster? Apetytem. Stąd też pożerający ciacho Ciasteczkowy Potwór :)


**********

My hats, despite appearances, are not only for children. The brave ones- both young and old cross the streets wearing colorful and original headgear. Sometimes a hat like that may be smashing, cheerful and cult at the same time. This is how my interpretation of the Cookie Monster hat was created. I admit I was inspired by a young artist I know ;)
I reckon that making only a pair of eyes and an enormous mouth would be too easy. Even banal. Let’s think. What is the trait of the Cookie Monster that is best known? His apetite. So there he is: the Cookie Monster… eating a cookie ;) 


Projekt Z.W :)

7 komentarzy:

  1. Jeeeejciu ! Piękna ! Bardzo , bardzo dziękuję :)

    Zosia W.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne projekty ! Mogła by pani założyć stronę blaga na facebook'u ? Z chęcią bym lajkowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to na uwadze :) W wolnej chwili, postaram się stworzyć stronę na FB.

      Usuń
  3. Potwór wymiata... kłaniam się nisko :) Pomysł z łapką genialny :) Też mam takiego w planach jednak bez łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć. Można kupić taką czapkę?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.