środa, 26 lutego 2014

Torebka w nadmorskim stylu

Sznurkowe torebki podobają mi się coraz bardziej. Po pierwsze- robótki przybywa niezwykle szybko, po drugie- sa wytrzymałe, a po trzecie- kolorystyka poniższej torby od razu skojarzyła mi się z morzem. A ja morze kocham i uwielbiam jednocześnie! Dla mnie morze, plaża, wydmy, muszle, i bursztyny to powiew wspomnień z lat szaleńczej młodości. Cudowny czas pierwszej miłości, i zauroczenia. A z biegiem lat wspomnienie imprez w paczce przyjaciół z LO. Tak. Zdecydowanie mam sentyment do morza :)
Dla kobiet ceniących wygodę i preferujących torebki listonoszki- szydełkowy morski odpowiednik. W sam raz na pomieszczenie portfela, kosmetyczki i telefonu (bez którego osobiście nie ruszam się z domu) :)





1 komentarz:

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.