środa, 26 lutego 2014

Sznurkowa torebka- w sam raz na małe zakupy :)

Uwaga, uwaga! Z przyjemnością pragnę podzielić się z Wami moim nowym osiągnięciem. A mianowicie- powstało moje pierwsze dzieło odbiegające od poprzednich. Tym razem odeszłam od techniki "na oko" i skorzystałam ze wzoru :)
Schematów bałam się jak diabeł święconej wody. Ale mile się zaskoczyłam- schemat okazał się prosty jak drut!
Nie byłabym sobą gdybym całą robótkę zrobiła zgodnie ze wzorem. Sam wzór widoczny na torbie to schemat znaleziony w Dianie Extra (Zeszyt 3/2011), a wygląd torby zawdzięczam swojej wyobraźni :)
Najważniejsze jest jednak to, iż przełamałam się i mam szczerą nadzieję, że kolejny wybrany schemat również wyjdzie mi nienagannie :)





4 komentarze:

  1. WOW!!!! Jaka świetna torebka,rewelacyjna,bardzo mi się podoba i super że jest schemacik.Ale naprawdę świetnie Ci wyszła ta torebeczka :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie tez się podoba i tez się ciesze na schemacik :))))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna i ciekawy schemat, jaki sznurek, jeżeli mogę zapytać? pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :-) torba została wykonana ze sznurka poliesterowego.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.