środa, 6 listopada 2013

Czapka HELLO KITTY / Hello Kitty hat

Jestem ignorantką w wielu kwestiach. Jedną z nich jest postać Hello Kitty. Do dnia dzisiejszego nie wiem o co chodzi w tym szaleństwie. Jest wszechobecna wszędzie, a ja nadal nie wiem skąd się wzięła i o co tyle hałasu :)
Ale szał, szałem. Hello Kitty miała być co prawda różowa, ale nie mogłam tego zrobić. Ten różowy czepek z żółtym nosem wcale nie wyglądał jak Hello Kitty, więc zrobiłam po swojemu- zgodnie z estetycznym sumieniem. Różowy czepek sprułam i zrobiłam zgodnie z oryginalną kolorystyką Kitty.
Czapka wykonana na obwód głowy- 49-52cm


**********

I'm an ignorant in many matters. One of them is Hello Kitty. Until this day I don't understand the point of all this madness. It's everywhere, and I still don't know where it came from and why it's so popular :) Anyways. The hat was supposed to be pink, but I couldn't do that. Pink colour + a yellow nose didn't look like Hello Kitty, so I made it my way- according to my aesthetic feeling. The pink hat was shattered and redocorated according to the original colours of Hello Kitty.
Circuit- 49-52 cm.

1 komentarz:

  1. Poprostu super,przepraszam ze nie komentuję wszystkich postów ale wszystkie są exstra i wszystkie oglądam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.