środa, 25 września 2013

Czapka ŚPIĄCA SOWA

Nadeszła jesień. Póki co dość leniwa. Ale może to jednak nie jesienna aura sprawia, że jestem rozleniwiona, tylko jakiś leniwiec rozpycha się we mnie łokciami. Jesienne podwórkowe obowiązki- grabienie liści, uporządkowanie donic z kwiatami, schowanie mebli ogrodowych itd zostawiam na później. Nie chce mi się i już. Stąd też decyzja o leniwej i śpiącej sowie :) Sowi zestaw wyszedł cudny. Mam nawet ochotę obszyć szal z jednej strony polarem, ale milutkie paski są tak urocze, że szkoda mi je zakrywać. Póki co leń rządzi. Polar jest. Czeka. Jak leń odejdzie to obszyję. A jak leń pójdzie daleko to nawet wezmę się za prasowanie ;)
czapka wykonana na obwód głowy- 50/52 cm
pasiasty szal- szerokość 15 cm, długość 122 cm




Poniżej również śpiąca sowa- tym razem z półprzymkniętymi powiekami:

1 komentarz:

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.