poniedziałek, 22 września 2014

Czapka MISIEK

Zaczynam powoli odczuwać, co to znaczy mieć w domu przedszkolaka :) Moje wcześniej NIE śpiewające dziecko- przechadza się po mieszkaniu i nuci:

"Stary niedźwiedź mocno śpi,
stary niedźwiedź mocno śpi.
My się go boimy, na palcach chodzimy,
jak się zbudzi, to nas zje.
Jak się zbudzi, to nas zje"

I właśnie tutaj następuje teatralna cisza- moje dziecko czeka, aż zostanie "zjedzone" :) Więc ja odrywam się od wykonywanej pracy, i rzucam się w pościg za przedszkolakiem. W czasie "pogoni"  Jaś piszczy, aż świdruje w uszach a potem chichoczemy się na całego :)
Zgodnie z powyższą pioseneczką powstał stary niedźwiedź :D



5 komentarzy:

  1. bombowa, a i model ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny komplecik :)
    Mój Matuch jak śpiewa tą piosenkę, to po słowach: Jak się zbudzi, to nas zje; "rzuca się" na mnie lub na tatę i chce zjeść.
    Takie niedźwiedzie to uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza. Zostanie on opublikowany po weryfikacji.